Bekræftelse
Din sag er nu indsendt
Du hører fra os inden for 24 timer.
Du har nu indsendt din inkassosag til os.
Vi vil gennemgå det indsendte materiale, og du vil høre fra os inden for 24 timer.
Bemærk venligst, at du først modtager en decideret bekræftelsesmail på sagsoprettelse, så snart vi har haft mulighed for at gennemgå materialet.

Hvad gør vi for at inddrive dine penge?
Det lykkedes os i langt de fleste sager at inddrive dine penge via udenretlig inkasso. Tilgodehavende tjener kun penge, hvis det rent faktisk lykkedes os at inddrive dit krav. Derfor er vi også ivrige efter at få dine penge inddrevet – men det skal gøres med respekt for overholdelse af de strenge regler om god inkassoskik.
Vi starter altid et udenretlig inkassoforløb med at kontakte skyldner skriftligt. Dette enten via mail, brev eller via begge metoder på samme tid (afhænger af hvem skyldner er og sagen i øvrigt). Hvis skyldner ikke reagerer på vores skrivelser, har vi mulighed for at kontakte skyldner telefonisk og/eller pr. SMS. Mod tilkøb er der også mulighed for at en af vores inkassokonsulenter opsøger skyldner på sin bopæl.
VI registrerer også din kunde i RKI, hvis vi på trods af vores henvendelser, ikke kan opnå kontakt til skyldner. Folk er bekendte med de negative konsekvenser ved at stå i RKI, hvilket gør at mange vil undgå registrering for enhver pris. Derved får vi kontakt til skyldner.
De vedvarende og konsekvente tiltag gør at skyldner reagerer på vores henvendelser.
Vi får inddrevet dine penge. Dette enten i form af at din kunde betaler hele sin gæld, eller at vi indgår en afdragsordning. Hvis vi indgår en afdragsordning sker dette på baggrund af en konkret vurdering, og vi udarbejder papirerne som skyldner skal underskrive, så du sikres bedst muligt hvis skyldner ikke overholder afdragsaftalen. Vi administrerer selvfølgelig afdragsordningen på dine vegne.