LinkedIn tilgodehavende.dk

Har du modtaget brev fra os?

INKASSO

Ofte stillede spørgsmål

Har du modtaget brev fra Tilgodehavende?

Gælden betales til vores klientkonto. Blot følg anvisningerne som anført i brevet.  

Hvis du ikke kan betale hele det skyldige beløb på én gang, er det vigtigt at du kontakter os hurtigst muligt. Vi vil ofte have mulighed for at lave en afdragsordning.

Der er en frist angivet i brevet, som du har modtaget fra os. Hvis du ikke betaler din gæld inden den fastsatte frist, kan du risikere at sagen overdrages til Fogedretten. Plus du også kan risikere at blive registeret som dårlig betaler. Du vil blive pålagt yderligere omkostninger, såfremt sagen overdrages til Fogedretten. 

Hvis du ikke har mulighed for at betale, er det vigtigt at du kontakter os på debitor@tilgodehavende.dk inden fristens udløb. Derved kan du undgå at sagen overdrages til Fogedretten – og du sparer derved en del penge. 

Hvis du har betalt gælden i sin helhed inden brevet fra os blev afsendt, er det vigtigt at du sender os en kvittering (evt. udskrift fra netbank) på at du har betalt. Vi vil derefter kunne lukke sagen. Du sende kvitteringen til debitor@tilgodehavende.dk

Hvis du ikke er enig i, at du skylder pengene, er det vigtigt at du kontakter os hurtigst muligt på debitor@tilgodehavende.dk. I din henvendelse er det vigtigt at du forklarer os, hvorfor du mener, at du ikke er forpligtet til at betale beløbet. Mens vi undersøger sagen nærmere, vil vi sætte sagen i bero. Vi vil kontakte dig så snart der er en afklaring på sagen. 

Rul til toppen